Ostrzeżenia dla Zduńskiej Woli

Aktualne informacje o zagrożeniach ogólnych, meteorologicznych, hydrologicznych, drogowych czy epidemiologicznych.

 


Bądź bezpieczy w czasie burzy - opis na infografice znajduje się poniżej.

Źródło infografiki: https://twitter.com/RCB_RP/status/1393850505978331139/photo/2

Bądź bezpieczny w czasie burzy

  • Nie stój pod jedynym w okolicy drzewem.
  • Unikaj dotykania metalowych przedmiotów.
  • Zostań w domu, jeśli możesz.
  • Zabezpiecz drzwi i okna oraz przedmioty na parapecie i balkonie.
  • Odłącz od prądu sprzęt domowy.
  • Jeśli jedziesz autem, zjedź na parking z dala od drzew.
  • W górach jak najszybciej zejdź ze szczytu.
  • Jeśli pływasz, natychmiast wyjdź z wody i oddal się od brzegu.
  • Unikaj otwartych przestrzeni.
  • Jeśli zauważysz niebezpieczne zdarzenie – zadzwoń po pomoc pod numer 112.

Regionalny System Ostrzegania

Zapisz się do Regionalnego Systemu Ostrzegania i otrzymuj na swój telefon powiadomienia o zagrożeniach występujących na terenie Zduńskiej Woli.

Co to jest Regionalny System Ostrzegania (RSO)?
Regionalny System Ostrzegania powstał, by szybko informować mieszkańców Polski o rożnych zagrożeniach występujących w ich miejscu zamieszkania. Komunikaty wysyłane w ramach RSO dotyczą zagrożeń ogólnych, meteorologicznych, hydrologicznych, drogowych czy epidemiologicznych. System udostępnia też porady dotyczące zasad postępowania w sytuacjach kryzysowych lub w obliczu zagrożenia.

Jak skorzystać z Regionalnego Systemu Ostrzegania?
Pobierz i zainstaluj na swoim smartfonie aplikację RSO. Gdy w systemie pojawi się komunikat o zagrożeniu, natychmiast otrzymasz powiadomienie.

Pobierz aplikację „RSO”:


Wyłączenia prądu

Dystrybutorem energii elektrycznej na terenie Zduńskiej Woli jest PGE Dystrybucja. 

Gdzie znajdę informację o planowanych wyłączeniach prądu?

  • PGE Dystrybucja publikuje informacje o planowanych wyłączeniach na swojej stronie –> kliknij.
  • Za pośrednictwem strony możesz zamówić newsletter – PGE Dystrybucja będzie wysyłać Ci ostrzeżenia na wskazany adres e-mail –> kliknij.

Co robić, gdy nie mam prądu?

  •   Zgłoś awarię Pogotowiu Energetycznemu – nr tel. 991 (czynny całą dobę).

Inne komunikaty

Przejdź do treści