Przepisy nie pozwalają jeszcze na bezpośrednią obsługę zduńskowolan w urzędzie miasta. Jednak instytucja wprowadza wszystkie możliwe rozwiązania, aby ułatwić mieszkańcom kontakt z urzędnikami i załatwianie spraw. Przy wejściach do urzędowych budynków nr 2, 3 i 4 pojawiły się domofony. Zintegrowane z telefonami stacjonarnymi urzędników pozwalają na wezwanie pracownika zajmującego się konkretną, interesującą nas sprawą.
Przy domofonach pracownicy urzędu umieścili instrukcję obsługi wraz z numerami telefonów. – Interesant wybiera na domofonie cyfrę przypisaną do biura i naciska zieloną słuchawkę – tłumaczy Agnieszka Chojecka, dyrektor Biura Organizacyjno-Administracyjnego. – Z domofonów można połączyć się z każdym numerem telefonu w urzędzie miasta, wybierając numer wewnętrzny – dodaje. Urząd Miasta pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami w celu ułatwienia mieszkańcom kontaktu z pracownikami.
Aby skorzystać z domofonu, szukajcie Państwo na drzwiach do urzędowych budynków następującej informacji:
Aby połączyć się z danym biurem proszę wybrać na klawiaturze numer i nacisnąć zieloną słuchawkę
Budynek nr 2
Biuro Gospodarki Przestrzennej – 1 i
Biuro Rady Miasta – 2 i
Biuro Zarządzania Kadrami – 3 i
Program „Rodzina 500+” – 4 i
Inspektor Ochrony Danych – 5 i
Kancelaria – 6 i
Sekretariat – 7 i
Budynek nr 3
Biuro Ewidencji i Dowodów Osobistych – 1 i
Biuro Inwestycji Miejskich – 2 i
Biuro strategii i Rozwoju Miasta – 3 i
Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego – 4 i
Biuro Organizacyjno-Administracyjne – 5 i
Budynek nr 4
Biuro Dochodów – podatki – 1 i
Biuro Dochodów – opłaty za odpady komunalne – 2 i
Biuro Strategii i Rozwoju Miasta – Dział Promocji – 3 i
Biuro Gospodarki Lokalowej – 4 i
Biuro Finansowo – Budżetowe – 5 i
Biuro Gospodarki Nieruchomościami – 6 i
Edukacja – 7 i
Dział Zdrowia i Polityki Społecznej – 8 i
Sport – 9 i