CEL SZKOLENIA
Zapoznanie się z podstawowymi obowiązkami każdego podmiotu ekonomii społecznej w zakresie prowadzenia dokumentacji.
KTO SIĘ MOŻE ZGŁOSIĆ?
Na szkolenie zapraszamy wszystkich, którzy są zainteresowani założeniem podmiotu ekonomii społecznej (np. stowarzyszenia, fundacji, spółdzielni socjalnej), a także przedstawicieli już działających podmiotów – osoby zarządzające, pracowników księgowości czy wolontariuszy. Szkolenie skierowane jest do mieszkańców i organizacji z 7 powiatów woj. łódzkiego:
zduńskowolskiego, łaskiego, łódzkiego-wschodniego, pabianickiego, opoczyńskiego, tomaszowskiego oraz rawskiego.
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?
Jeśli planujesz założyć podmiot ekonomii społecznej – aby od samego początku wiedzieć, jakich dokumentów potrzebujesz, przed kim i w jakich terminach należy się sprawozdawać.
Jeśli działasz w podmiocie ekonomii społecznej – aby działać lepiej, czyli zweryfikować, czy wypełniasz wszystkie obowiązki, dowiedzieć się, jak powinna wyglądać dokumentacja w Twojej organizacji i zyskać okazję do poprawienia ewentualnych błędów.
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ NA SZKOLENIE – 4 MOŻLIWOŚCI:
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy i podpisany (zeskanowany/sfotografowany) prześlij na adres e-mail: justyna.matusiak@inspro.org.pl najpóźniej w dniu, do którego przyjmowane są zgłoszenia na dany termin szkolenia.
- Formularz zgłoszeniowy wyślij pocztą (liczy się data wpływu) na adres: Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO), ul.Pomorska 40, 91-408 Łódź
- Prześlij formularz faxem na numer: 42 630 17 49
- Przynieś formularz do biura INSPRO w Łodzi przy ul. Pomorskiej 40
W przypadku dużej ilości zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do zaproszenie max. 2 osób z jednej organizacji.
DO POBRANIA:
Serdecznie zapraszamy do udziału, a w razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt: Justyna Matusiak: justyna.matusiak@inspro.org.pl, tel. 512 034 254, 42 630 17 49