Zduńskowolska Karta Mieszkańca
Aktywacja dokumentu, jeśli aplikacja jest zainstalowana
- Uruchom aplikację.
- Na pulpicie aplikacji wybierz opcję „Dodaj dokument”.
- Na wyświetlonej liście dokumentów wskaż „Zduńskowolska Karta Mieszkańca”.
- Zobaczysz podgląd dodanego dokumentu.
- Po zamknięciu dokumentu na pulpicie aplikacji pojawi się ikona usługi.
Aktywacja dokumentu, jeśli aplikacja nie jest zainstalowana
- Pobierz i zainstaluj aplikację mObywatel.
- Uruchom aplikację i wybierz opcję „Zaczynamy”.
- Przeczytaj regulamin oraz politykę prywatności i zaakceptuj je.
- Wyraź zgodę dla systemu Android lub iOS na dostęp do zasobów systemowych.
- Wybierz funkcję „Dalej” a następnie nazwij swoje urządzenie i nazwij hasło.
- Teraz możesz „Dodać swój pierwszy dokument”.
- Wybierz z listy Zduńskowolską Kartę Mieszkańca.
- „Potwierdź tożsamość” przy użyciu wybranego środka identyfikacji elektronicznej
(Profil Zaufany, e-dowód, wybrane banki).
- Twoja Zduńskowolska Karta Mieszkańca została dodana. Działa tak, jak plastikowa. Na pulpicie aplikacji znajdziesz ikonę tej usługi.
Jakie dane będę prezentowane w aplikacji w Twojej Zduńskowolskiej Karcie Mieszkańca?
- Imiona
- Nazwisko
- Ważność dokumentu (od/do)
- Numer karty
- PESEL
- Numer głównej Zduńskowolskiej Karty Mieszkańca
- Miejsce zamieszkania
Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami złóż osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola. Szczegółowych informacji udzieli Ci Biuro Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych, Dział Zdrowia i Polityki Społecznej. Tel. 43 825-38-76, e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl
Pobierz wniosek o wydanie karty w aplikacji mObywatel
Miejska Karta Rodziny
Aktywacja dokumentu, jeśli aplikacja jest zainstalowana
- Uruchom aplikację.
- Na pulpicie aplikacji wybierz opcję „Dodaj dokument”.
- Na wyświetlonej liście dokumentów wskaż „Miejska Karta Rodziny”.
- Zobaczysz podgląd dodanego dokumentu.
- Po zamknięciu dokumentu na pulpicie aplikacji pojawi się ikona usługi.
Aktywacja dokumentu, jeśli aplikacja nie jest zainstalowana
- Pobierz i zainstaluj aplikację mObywatel.
- Uruchom aplikację i wybierz opcję „Zaczynamy”.
- Przeczytaj regulamin oraz politykę prywatności i zaakceptuj je.
- Wyraź zgodę dla systemu Android lub iOS na dostęp do zasobów systemowych.
- Wybierz funkcję „Dalej” a następnie nazwij swoje urządzenie i nazwij hasło.
- Teraz możesz „Dodać swój pierwszy dokument”.
- Wybierz z listy Zduńskowolską Miejską Kartę Rodziny.
- „Potwierdź tożsamość” przy użyciu wybranego środka identyfikacji elektronicznej
(Profil Zaufany, e-dowód, wybrane banki).
- Twoja Zduńskowolska Miejska Karta Rodziny została dodana. Działa tak, jak plastikowa. Na pulpicie aplikacji znajdziesz ikonę tej usługi.
Jakie dane będę prezentowane w aplikacji w Twojej Miejskiej Karcie Rodziny?
- Imiona
- Nazwisko
- Ważność dokumentu (od/do)
- Numer karty
- PESEL
- Numer głównej Miejskiej Karty Rodziny
- Miejsce zamieszkania
Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami złóż osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola. Szczegółowych informacji udzieli Ci Biuro Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych, Dział Zdrowia i Polityki Społecznej. Tel. 43 825-38-76, e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl
Pobierz wniosek o wydanie karty w aplikacji mObywatel
Zduńskowolska Karta Seniora
Aktywacja dokumentu, jeśli aplikacja jest zainstalowana
- Uruchom aplikację.
- Na pulpicie aplikacji wybierz opcję „Dodaj dokument”.
- Na wyświetlonej liście dokumentów wskaż „Zduńskowolska Karta Seniora”.
- Zobaczysz podgląd dodanego dokumentu.
- Po zamknięciu dokumentu na pulpicie aplikacji pojawi się ikona usługi.
Aktywacja dokumentu, jeśli aplikacja nie jest zainstalowana
- Pobierz i zainstaluj aplikację mObywatel.
- Uruchom aplikację i wybierz opcję „Zaczynamy”.
- Przeczytaj regulamin oraz politykę prywatności i zaakceptuj je.
- Wyraź zgodę dla systemu Android lub iOS na dostęp do zasobów systemowych.
- Wybierz funkcję „Dalej” a następnie nazwij swoje urządzenie i nazwij hasło.
- Teraz możesz „Dodać swój pierwszy dokument”.
- Wybierz z listy Zduńskowolską Kartę Seniora.
- „Potwierdź tożsamość” przy użyciu wybranego środka identyfikacji elektronicznej
(Profil Zaufany, e-dowód, wybrane banki).
- Twoja Zduńskowolska Karta Seniora została dodana. Działa tak, jak plastikowa. Na pulpicie aplikacji znajdziesz ikonę tej usługi.
Jakie dane będę prezentowane w aplikacji w Twojej Zduńskowolskiej Karcie Seniora?
- Imiona
- Nazwisko
- Ważność dokumentu (od/do)
- Numer karty
- PESEL
- Numer głównej Zduńskowolskiej Karty Seniora
- Miejsce zamieszkania
Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami złóż osobiście w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola. Szczegółowych informacji udzieli Ci Biuro Edukacji, Sportu i Spraw Społecznych, Dział Zdrowia i Polityki Społecznej. Tel. 43 825-38-76, e-mail: urzad_miasta@zdunskawola.pl
Pobierz wniosek o wydanie karty w aplikacji mObywatel