Zduńska Wola potrzebuje spójnej, profesjonalnej kampanii w zakresie promocji gospodarczej – mówi Beata Turlakiewicz, wiceprezydent Zduńskiej Woli – opracowując projekt i całą dokumentację aplikacyjną badaliśmy potrzeby w zakresie promocji i internacjonalizacji wśród zduńskowolskich firm – dodaje.
Główne założenia projektu:
- powstanie profesjonalny program promocji gospodarczej,
- powstanie system informacji gospodarczej – baza terenów, baza firm, baza ofert handlowych, atuty inwestycyjne regionu,
- powstanie kompleksowa oferta inwestycyjna – strona internetowa, foldery, katalog/poradnik z ofertą miasta oraz zduńskowolskich przedsiębiorców,
- miasto oraz zduńskowolskie firmy wezmą udział w targach/wydarzeniach międzynarodowych, na potrzeby których powstaną dedykowane materiały promocyjne,
- Zduńską Wolę odwiedzą dziennikarze, w tym z mediów o zasięgu międzynarodowym,
- w mieście odbędzie się międzynarodowe forum gospodarcze – będzie ono miejscem dyskusji, wymiany poglądów, doświadczeń pomiędzy praktykami biznesu, samorządowcami oraz ekspertami; będzie okazają do nawiązania kontaktów międzynarodowych z potencjalnymi inwestorami i kontrahentami; w ramach forum odbędą się spotkania B2B, sesje „match makingowe”, które umożliwią zainteresowanym stronom dyskusję o ewentualnych obszarach współpracy i realizacji wspólnych celów biznesowych.
Cały koszt projektu to 660 tys. zł. Zduńska Wola dostała 85 % dofianansowania jego kosztów. Realizacja rozpocznie się wiosną tego roku. Projekt zakończy się w 2017 r.