Chcesz zgłosić problem, którym powinniśmy się zająć? Skontaktuj się z pracownikami Urzędu Miasta przez specjalnie przygotowaną stronę internetową. Jest ona intuicyjna i prosta w obsłudze. Twoje zgłoszenie trafi do odpowiedniego Biura w miejskim magistracie. Po interwencji dostaniesz wiadomość zwrotną, w jaki sposób problem został rozwiązany.
Jak zgłosisz problem na stronie?
- Wejdź na stronę internetową https://e-urzad.zdunskawola.pl/e-interwencje.
- Wskaż punkt na mapie lub wpisz nazwę ulicy, której dotyczy zgłoszenie.
- Dodaj opis problemu.
- Jeśli zrobiłeś zdjęcie, dołącz je do zgłoszenia.
- Podaj imię i nazwisko. Jest to konieczne do późniejszego kontaktu.
Jakie problemy możesz zgłosić?
- awarię oświetlenia ulicznego,
- wypalanie odpadów,
- uszkodzony znak drogowy,
- sprawy związane z drogami,
- zalegające śmieci,
- martwe zwierzę,
- złamane drzewo,
- nieprawidłowo zaparkowany pojazd.
Jeśli dostrzegasz zagrożenie życia lub zdrowia, pamiętaj – natychmiast dzwoń na numer alarmowy 112 !