Prezydent Miasta Zduńska Wola zaprasza do zgłaszania przez organizacje pozarządowe wskazane w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 ze zm.) oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 tej ustawy, reprezentantów do składu komisji konkursowej opiniującej oferty złożone w otwartym konkursie ofert na realizację w 2023 r. zadania publicznego samorządu gminy w zakresie wspierania rodziny oraz przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym pn. „Realizacja zadań przez placówkę wsparcia dziennego w 2023 r.”
Zgodnie z art. 15 ust. 2b, 2d i 2e ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w skład komisji konkursowej wchodzą:
- przedstawiciele organu wykonawczego jednostki samorządu terytorialnego,
- osoby wskazane przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 w tej ustawy, biorące udział w konkursie.
Komisja konkursowa zostanie powołana w drodze zarządzenia Prezydenta Miasta Zduńska Wola.
Organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie mogą zgłaszać po jednym kandydacie do komisji konkursowej, zgodnie z zamieszczonymi poniżej wzorami druków:
Wypełnione dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 30 listopada 2022 r.:
- w kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, (budynek nr 2);
- lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12,
98-220 Zduńska Wola (decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Zduńska Wola); - bądź przesłać drogą elektroniczną:
- na adres e-mail urzad_miasta@zdunskawola.pl
- lub za pośrednictwem ePUAP na adres elektronicznej skrzynki podawczej : /mzdwola/SkrytkaESP