Wnioski na dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta Zduńska Wola na rok 2025 można będzie składać od 7 października do 31 grudnia 2024 roku. Przyjmowane będą w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12.
W Zduńskiej Woli obowiązuje regulamin finansowania zadań z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest. Zawiera szczegółowe informacje kto i w jaki sposób może skorzystać z dofinansowania.
Osoby zainteresowane usunięciem wyrobów azbestowych ze swoich nieruchomości powinny złożyć wypełniony wniosek wraz z załącznikami. Natomiast prezydent Zduńskiej Woli będzie wnioskował do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi o dofinansowanie realizacji tego zadania w roku 2025.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miasta Zduńska Wola, Biuro Zarządzania Energią i Ochrony Środowiska – ul. Stefana Złotnickiego 3, pok. 501, tel. 43 825 02 65.
Regulamin oraz wzór wniosku do pobrania pod tym linkiem: https://zdunskawola.pl/ogloszenie-o-naborze-wnioskow-azbest-2025/