W związku z uruchomieniem procesu Budżetu Obywatelskiego na rok 2017 ogłasza się nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do udziału w pracach Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego na rok 2017.
I. Do zadań Komisji należy:
- weryfikacja wyników analizy wniosków zgłoszonych do Budżetu Obywatelskiego na rok 2017;
- sporządzenie listy zadań zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do głosowania;
- przeprowadzenie głosowania;
- ustalenie i ogłoszenie wyników głosowania, w tym:
- ustalenie liczby złożonych kart do głosowania,
- weryfikacja oddanych głosów pod względem ich ważności,
- zliczenie liczby głosów ważnych i nieważnych oddanych na poszczególne zadania,
- ustalenie kolejności zadań, które uzyskały największą liczbę głosów w danej kategorii,
- sporządzenie listy zadań wybranych do realizacji w roku 2017.
II. Harmonogram prac Komisji:
- weryfikacja wyników analizy wniosków i wybór zadań do głosowania: 22 sierpnia – 2 września 2016 r.
- przeprowadzenie głosowania: 12 – 26 września 2016 r.
- ustalenie i ogłoszenie wyników głosowania: 27 – 29 września 2016 r.
III. Zgłoszenia do udziału w pracach Komisji należy dokonać w terminie do dnia 5 sierpnia 2016 r. na formularzu stanowiącym załącznik do ogłoszenia – POBIERZ
IV. W pracach Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego na rok 2017 może uczestniczyć maksymalnie dwóch przedstawicieli organizacji pozarządowych – o zakwalifikowaniu do Komisji decyduje kolejność zgłoszeń.
V. W pracach Komisji nie mogą brać udziału Wnioskodawcy do Budżetu Obywatelskiego na rok 2017.
VI. Udział w pracy Komisji jest nieodpłatny.