Chcesz zgłosić problem, którym powinniśmy się zająć? Skontaktuj się z nami przez specjalną stronę internetową. Twoje zgłoszenie otrzyma właściwy pracownik Urzędu Miasta. Po interwencji wyśle do Ciebie wiadomość z informacją, w jaki sposób problem został rozwiązany.
Jak zgłosić problem na stronie e-interwencje?
- Wejdź na stronę internetową https://e-urzad.zdunskawola.pl/e-interwencje.
- Wpisz nazwę ulicy, której zgłoszenie dotyczy lub wskaż punkt na mapie.
- Opisz problem – im więcej szczegółów podasz, tym sprawniej zostanie rozwiązany.
- Jeśli zrobiłeś zdjęcie, dołącz je do zgłoszenia.
- Podaj swoje imię, nazwisko oraz dane do kontaktu.
Jakie problemy możesz do nas zgłosić?
- wypalanie odpadów,
- sprawy związane z drogami,
- awarię oświetlenia ulicznego,
- nieprawidłowo zaparkowany pojazd,
- zalegające śmieci,
- złamane drzewo,
- uszkodzony znak drogowy,
- błąkające się, bezpańskie zwierzę,
- martwe zwierzę,
- podtopienie,
- spożywanie alkoholu w miejscu publicznym.
Jeśli dostrzegasz zagrożenie życia lub zdrowia, pamiętaj – natychmiast dzwoń na numer alarmowy 112 !