Sfinansowane w pełnej wysokości mogą być koszty związane z demontażem, zbieraniem, transportem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest pochodzących z wymiany dachów lub elementów elewacji. Po 30 kwietnia miasto wystąpi do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej o dofinansowanie. Jeżeli zostanie ono przyznane, z wnioskodawcami zawierane będą umowy. Miasto wyłoni również firmę, która zajmie się usuwaniem. Dofinansowanie nie obejmie zwrotu kosztów, jeżeli zwrócimy się o usuniecie azbestu do innej firmy. Nie refundowane są również zakup i montaż elementów budowlanych zastępujących zdemontowane wyroby zawierające azbest oraz koszty sporządzenia dokumentacji technicznej.
Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo w Biurze Infrastruktury Technicznej Dział Ochrony Środowiska, ul. Złotnickiego 3, pok. 305, tel. 43 825 02 75.