Bilety MPK na smartfonie

Od dziś można kupić bilety miesięczne zduńskowolskiego MPK za pomocą smartfona. Spółka w porozumieniu z operatorem zbiletem.pl ruszyła z nową usługą ułatwiającą korzystanie z miejskiej komunikacji. - W ten sposób chcemy zachęcić szersze grono osób do korzystania z naszych usług, a tym, którzy z przewozów MPK korzystają ułatwić kupowanie biletów – wyjaśnia Tomasz Wilk, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji.
 

Aby kupić bilet miesięczny przy pomocy smartfona należy wejść na stronę www.zbiletem.pl i tam w kilku łatwych krokach dokonać transakcji. Na telefon ściągamy aplikację do której pobierany jest nasz bilet. – Aplikacja jest dostępna na trzy najpopularniejsze systemy operacyjne: Android, iOS oraz WindowsPhone. Aby korzystać z biletu nie musimy mieć stałego połączenia z Internetem, bilet zapisuje się w aplikacji na urządzeniu i w każdej chwili możemy go okazać kierowcy czy kontrolerowi – wyjaśnia Miłosz Olejniczak, przedstawiciel operatora.

Miłosz Olejniczak z zbiletem.pl i Tomasz Wilk, prezes MPK prezentują aplikację

System przewiduje udogodnienia, które pozwalają na zakup biletu dla dziecka przez jego rodzica. Rozładowany telefon, bądź jego brak też nie jest przeszkodą w korzystaniu z biletu, wystarczy wówczas okazać dowód tożsamości, a kontrolerzy zweryfikują na miejscu, czy dana osoba posiada ważny bilet.

Jeśli usługa zyska popularność i uznanie pasażerów, zduńskowolskie MPK i operator systemu nie wykluczają rozszerzenia funkcji aplikacji o dostęp do biletów jednorazowych.

Film informacyjny:

Inne artykuły

Przejdź do treści