Dzisiaj jest: wtorek 19 stycznia 2021        Imieniny: Marta, Henryk, Mariusz

Zgłoś kandydaturę

Medal „Zasłużony dla Miasta Zduńska Wola” przyznawany jest przez Radę Miasta Zduńska Wola. Decyzja zapada w formie uchwały. Inicjatorem przyznania wyróżnienia możesz być również Ty!

Jeśli znasz osobę, firmę czy organizację, która swoją działalnością przyczyniła się do rozwoju Zduńskiej Woli, możesz zgłosić jej kandydaturę do medalu. W tym celu pobierz, wypełnij i dostarcz do Urzędu Miasta wniosek. Pamiętaj, że musi on zostać poparty przez co najmniej 25 zduńskowolan, dlatego do wniosku należy dołączyć listę poparcia.

Jeśli chcesz zgłosić do nagrody osobę fizyczną, pobierz ten wniosek –> kliknij.
Jeśli chcesz zgłosić do nagrody podmiot organizacyjny, pobierz ten wniosek –> kliknij.
Pobierz listę poparcia –> kliknij.

Jak i gdzie dostarczyć wypełniony wniosek?

  • osobiście do Urzędu Miasta i złożyć u pracowników Kancelarii, w budynku nr 2 (parter), Zduńska Wola, ul. S. Złotnickiego 12,
  • lub nadać pocztą na adres: Urząd Miasta Zduńska Wola, ul. S. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.


Co dalej ze zgłoszoną kandydaturą?

  • Wniosek trafi do Kapituły Medalu, która zapozna się z Twoją propozycją i wyda swoją opinią.
  • Kandydatura wraz z opinią Kapituły Medalu trafi następnie pod obrady Rady Miasta. Radni w drodze głosowania zdecydują, czy przyznać medal zgłoszonej osobie lub podmiotowi.


Czy obowiązują jakieś terminy w składaniu wniosków?

  • Wniosek musisz złożyć nie później niż na 21 dni przed jego wręczeniem.
  • Medal wręczany jest podczas Dni Zduńskiej Woli, Święta Miasta Zduńska Wola oraz podczas posiedzenia Rady Miasta. W uzasadnionych przypadkach wręczenie może nastąpić w innym terminie.


Masz pytania dotyczące przyznawania Medalu?

Skontaktuj się z Biurem Strategii i Rozwoju Miasta: