Dzisiaj jest: czwartek 9 kwietnia 2020        Imieniny: Maria, Marceli, Dymitr

Zgłoś kandydaturę

Medal „Zasłużony dla Miasta Zduńska Wola” przyznawany jest przez Radę Miasta Zduńska Wola. Decyzja zapada w formie uchwały. Inicjatorem przyznania wyróżnienia możesz być również Ty!

Jeśli znasz osobę, firmę czy organizację, która swoją działalnością przyczyniła się do rozwoju Zduńskiej Woli, możesz zgłosić jej kandydaturę do medalu. W tym celu pobierz, wypełnij i dostarcz do Urzędu Miasta wniosek.

Jeśli chcesz zgłosić do nagrody osobę fizyczną, pobierz ten wniosek –> kliknij.
Jeśli chcesz zgłosić do nagrody podmiot organizacyjny, pobierz ten wniosek –> kliknij.


Jak i gdzie dostarczyć wypełniony wniosek?

  • Możesz przesłać go listem na adres: Urząd Miasta, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.
  •  Złożyć go osobiście w Sali Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta.


Co dalej ze zgłoszoną kandydaturą?

  • Wniosek trafi do Kapitauły Medalu, która zapozna się z Twoją propozycją i wyda swoją opinią.
  • Kandydatura wraz z opinią Kapituły Medalu trafi następnie pod obrady Rady Miasta. Radni w drodze głosowania zdecydują, czy przyznać medal zgłoszonej osobie lub podmiotowi.


Czy obowiązują jakieś terminy w składaniu wniosków?

  • Wniosek możesz złożyć w dowolnym momencie.
  • Procedura od złożenia wniosku do przyznania medalu zabiera ok. dwóch miesięcy.
  • Medal wręczany jest podczas Dni Zduńskiej Woli, Święta Miasta Zduńska Wola oraz podczas posiedzenia Rady Miasta. W uzasadnionych przypadkach wręczenie może nastąpić w innym terminie.