Urząd Miasta: co zmienia się w sposobie obsługi interesantów?
aktualizacja: 23 czerwca 2020 r.
Możliwość bezpośredniej rozmowy z pracownikiem merytorycznym, choć w podwyższonym reżimie sanitarnym to podstawowa zmiana, którą od 22 kwietnia wprowadza prezydent Zduńskiej Woli.
Urzędowe budynki są nadal zamknięte, ale po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym można przyjść i wyjaśnić swoją sprawę bezpośrednio z prowadzącym ją urzędnikiem - mówi Izabela Dobrowolska Sekretarz Miasta Zduńska Wola. – Ale dotyczy to w szczególności spraw z zakresu urzędu stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, pomocy społecznej, usług komunalnych, gospodarki przestrzennej i ochrony środowiska - zaznacza.
Aby wejść do któregokolwiek z urzędowych budynków trzeba skorzystać z domofonu. Mieszkańcy są obsługiwani pojedynczo. Dlatego tym bardziej, aby nie stać w kolejce, można wcześniej umówić się telefonicznie, co pozwoli również na ustalenie szczegółów sprawy, w tym dostarczenia lub odbioru niezbędnych dokumentów.
Wszelkie dokumenty i wnioski do urzędu można składać elektronicznie, wysyłać pocztą lub wrzucać do urny ustawionej przy wejściu do budynku nr 2 (ul. Stefana Złotnickiego 12, od strony kościoła). Dokumenty można składać również w holu budynku Filii MDK na os. Karsznice - wejście od ul. 1-go Maja (w poniedziałki w godzinach od 13:00 do 17:00 oraz w czwartki w godzinach od 7:30 do 11:30). Nadal podstawową formą komunikacji z pracownikami urzędu jest kontakt telefoniczny: 43 825 02 00 (numery telefonów do wszystkich biur urzędu znajdują się TUTAJ) i mailowy: urzad_miasta@zdunskawola.pl, a Urząd Miasta zachęca do załatwiania spraw przez internet –> https://e-urzad.zdunskawola.pl/.
TUTAJ znajdziecie Państwo pełną treść zarządzenia nr 209/20 Prezydenta Miasta Zduńska Wola z dnia 22 czerwca 2020 r. w sprawie ograniczenia wykonywania zadań przez Urząd Miasta Zduńska Wola